En minä sitten päässytkään kouluun asti.. edelleen istun täällä neljän kalsean seinän sisällä, miettimässä mitä voisin seuraavaksi tehdä, ettei tämä päivä menisi ihan yhden miehen ketjupolton MM-kisoiksi kuitenkaan. Sain minä vähän muokattua blogiani parempaan suuntaan, siitä voin olla erityisen ylpeä. Eilenhän minä tapoin aikaani pitämällä primitiivisen mielenosoituksen kylpyhuoneessamme, seisoin suihkun alla ja kaadoin kaikki Lórealin hoitoaineet alas viemäristä. Ai miksikö? Lóreal käyttää eläinkokeita! Minulla on tällähtkellä niin paljon tuotteita, liikkeitä ja merkkejä boikotissa, että poikaystäväni sanoi, etten voisi kohta tehdä mitään :D Ja eilen sain illalla skannerin joten kuten toimimaan.. tosin "joten kuten" ei pajon lämmitä, sillä se rakkine raiskasi kaikki skannaamani kuvat aivan järkyttäviksi! Päätin, että ehkei ollut sen aika vielä kukoistaa töissään ja määräsin sille lisää sairaslomaa. Omanihan loppui jo eilen.. äitin kanssa kuitenkin puitiin niin, että jään vielä kotiin ja opettajalle ilmoittaessani selvisi, ettei hän olisi halunnutkaan minua vielä kouluun jälkisairauksien pelossa. Luulosairas? Hmm.. hieman. Minulla poissaolemiseen löytyy niinkin hyvä syy, etten halua riskeerata viikonloppua olemalla silloin sairas. Menen Kuusankoskelle poikaystäväni luo kahdeksi yöksi, jipii! (: Siellä on aina niin letkeää..

Nyt ennenkuin lopetan, on taas ylpeiltävä kokkiudellaan ja kerrottava, että lämmitin juuri Poutun pitakebabin mikrossa ravinnoksi. Bon appètit!

P.S Ostoskanavalta tulee tasan sama mainos kuin eilenkin tähän aikaan.